Hrvatska tvrtka Genos na Danu kreativnosti&inovativnosti 2014. osvojila je godišnju nagradu za kreativni i inovativni proizvodni program ili proizvod za svoje “Genetičke testove za personalizirani pristup prehrani i tjelovježbi tvrtke Genos”.

Radi se o dva DNA testa iz područja nutricionističke genetike koja je Genos razvio, marketinški osmislio i krenuo u njihovu komercijalizaciju tijekom 2013. godine. Konkretno, radi se o testovima koji omogućuju da se temeljem analize DNA odredi optimalan program prehrane i vježbanja, budući da je istraživanjima identificiran niz gena povezanih s indeksom tjelesne mase, regulacijom apetita, udjelom masnog tkiva u organizmu te motoričkim i funkcionalnim sposobnostima koji imaju potencijalnu ulogu u razvoju pretilosti, kao i utjecaj na izvođenje tjelesne aktivnosti. “Ovakav personalizirani pristup omogućuje nam da na nov način sagledamo neke aspekte života, zdravlje, predispozicije, životne navike, prehranu, način vježbanja, te da prilagodbom vlastitim genima značajno unaprijedimo kvalitetu života i smanjimo rizike. Naši testovi omogućuju pojedincu da na osnovu rezultata analize DNA definira svoju prehranu i način vježbanja na način koji baš njemu najviše odgovara”, pojašnjavaju u Genosu.

Izvornu informaciju pogledajte ovdje.